ALPHA LIPID PRODUCTS LINEUP

ALPHA LIPID PRODUCTS LINEUP

05 July 2012

PERBEZAAN ANTARA ALPHA LIPID LIFELINE DAN ALPHA LIPID SLIM DIET 2
















Beza antara Alpha Lipid Lifeline(ALL) dan Alpha Lipid SDII(ALSDII).


Ramai pengguna saya tertanya-tanya kandungan colostrum dalam ALSDII. Kebanyakkan penjual mengatakan dalam ALSDII ada kandungan colostrum. Yang sebenarnya hanya ALL sahaja yang ada colostrum.

Lipid ini membantu proses penyerap nutrien didalam usus dengan lebih cepat dan berkesan. Ditambah pula dengan formula Extract Green Tea dan protein soya untuk pembakaran lemak yang sangat effektif. Colostrum pula cairan yang keluar dari mamalia selepas beberapa jam melahirkan anak sebelum ia menjadi cairan biasa yang dinamakan susu. Colostrum tidak hanya sumber nutrisi seperti protein, karbohidrat, lemak, vitamin dan mineral, tetapi juga mengandung beberapa molekul – molekul aktif biologi yang sangat penting untuk fungsi pertumbuhan dan imun tubuh.

Kedua2 tin juga berbeza, cara pengambilan pun berbeza dan kesannya juga berbeza. Alpha Lipid Lifeline lebih kepada kesihatan dan Alpha Lipid SDII untuk program penurunan berat badan secara effektif, murah, semulajadi dan sangat berkesan.

So, jangan terkeliru dengan kedua-dua produk ini dan mulakanlah diet atau pemakanan kesihatan anda harini. Jangan segan dan malu untuk call/sms/msg/fb/tweet/yahoo/email saya bagi mendapatkan keterangan/penjelasan/penerangan/khidmat nasihat/pelan perniagaan dan sebagainya. Sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment